Szanowni Państwo.
W związku z zaistniałą sytuacją, troszcząc się o zdrowie naszych Pracowników, Klientów oraz Dostawców, informujemy o wprowadzeniu nowych zasad funkcjonowania naszych oddziałów.
Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
Wizyta w oddziale
• W naszych działach sprzedaży może przebywać jednocześnie jeden klient
• Prosimy, poczekaj na obsługę przed działem sprzedaży - pracownik zaprosi Cię do środka. To niestety konieczny i ważny środek ostrożności
• Prosimy, zachowaj odległość min. 1,5 metra od pozostałych osób
• Prosimy, wykonaj dezynfekcję rąk zaraz po wejściu do ddziału
• Wprowadziliśmy szereg rozwiązań dezynfekcyjnych i zabezpieczających, abyś TY również czuł się bezpiecznie!
• Prosimy, zanim przyjedziesz do naszego oddziału, złóż zamówienie drogą mailową lub telefonicznie u swojego opiekuna CALDO
• Odbierając zamówienie stosuj się do powyższych zasad lub posłuchaj zaleceń naszego pracownika
Dostawa CALDO
Dostawy realizujemy w normalnym trybie, jednakże mogą wystąpić opóźnienia, za które z góry przepraszamy
• Nasi kierowcy są zaopatrzeni w płyn do dezynfekcji oraz maseczkę ochronną, abyś TY również czuł się bezpiecznie!
• Prosimy, zachowaj odległość min. 1,5 metra od naszego kierowcy
Dokładamy wszelkich starań, aby w sposób fachowy i profesjonalnyobsłużyć i zrealizować każde zamówienie.
Państwa zapytania ofertowe są analizowane na bieżąco, a oferty są przygotowywane w normalnym trybie - dział handlowy pracuje zdalnie.
Prosimy aby nie korzystać z wizyt w naszych oddziałach, jeśli nie czujesz się zdrowy, masz kaszel, ból gardła czy podwyższoną temperaturę.